Καταχωρήσεις

Σκοπός μιας καταχώρησης είναι να τραβήξετε την προσοχή πιθανών πελατών και να αυξήσετε το ενδιαφέρον του κοινού προς την επιχείρησή σας.

Υπάρχουν κάποιοι κανόνες για την σχεδίαση μιας καλής καταχώρησης:

Ένα έντονο στοιχείο
Μια φωτογραφία, ένας μεγάλος σκούρος τίτλος ή ένα γραφικό στοιχείο. Όλα αυτά μπορούν να τραβήξουν την προσοχή. Δεν έχει τόση σημασία η διάσταση της καταχώρησής σας όσο τα στοιχεία που θα τραβήξουν το βλέμμα.

Τίτλος
Ένας ιδανικός τίτλος πρέπει να είναι με μεγάλη, έντονη και ευανάγνωστη γραμματοσειρά. Έτσι ο αναγνώστης θα σταματήσει στην δική σας καταχώρηση και αν το μήνυμα του τίτλου είναι εξίσου δυνατό θα διαβάσει όλη την καταχώρησή σας.
Επίσης επειδή ο περισσότερος κόσμος δεν διαβάζει κάτω από τον τίτλο, αυτός θα είναι περιεκτικός και να περιγράφει ακριβώς το μήνυμα που θέλετε να δώσετε. Ακόμα για να τραβήξετε την προσοχή, θα πρέπει να περάσετε με τον τίτλο τα οφέλη που θα κερδίσει ο πιθανός πελάτης σας, από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας

Λίγα και ευανάγνωστα στοιχεία
Η κατεύθυνση ανάγνωσης μιας καταχώρησης είναι από πάνω αριστερά προς τα κάτω δεξιά. Θα πρέπει να διευκολύνετε αυτή την κατεύθυνση επιλέγοντας λίγα και ευανάγνωστα στοιχεία. Μια μεγάλη φωτογραφία είναι καλύτερη από πολλές μικρές καθώς ένα μικρό και περιεκτικό κείμενο είναι πιο εύκολο να αφομοιωθεί από ένα κείμενο με πολλές λεπτομέρειες. Θα πρέπει επίσης να προσέχετε έτσι ώστε οι εικόνες να μην υπερέχουν των κειμένων. Το κείμενο είναι πάντα πιο σημαντικό από τις εικόνες. Επίσης μην βάζετε τα κείμενα μέσα σε φωτογραφίες. Θα είναι δύσκολο να διαβαστεί και ο αναγνώστης θα την αγνοήσει.

Διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές
Θα πρέπει από την καταχώρησή σας ο αναγνώστης να κατανοήσει ότι τα δικά σας προϊόντα ή υπηρεσίες διαφέρουν από αυτά των ανταγωνιστών σας. Θα πρέπει δηλαδή να φαίνονται τα σημεία υπεροχής σας που θα τους βοηθήσουν να επιλέξουν εσάς.

Πληροφορίες
Θα πρέπει να δίνετε στον αναγνώστη ολοκληρωμένες πληροφορίες. Όσο περισσότερες πληροφορίες του δίνετε, τόσο τον βοηθάτε στην επιλογή του. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είστε φλύαροι. Οι πληροφορίες θα πρέπει να δίνονται συνοπτικά.

Γλώσσα επικοινωνίας
Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να είναι καθημερινή και άμεση. Δεν πρόκειται να εντυπωσιαστεί κανείς με δυσνόητες λέξεις και εκφράσεις. Το καλύτερο είναι μια πιο απλή γλώσσα που θα εξηγεί στον αναγνώστη και θα τον βοηθήσει να κατανοήσει αυτό που θέλετε να του περάσετε.

Ο φόβος της απώλειας
Επισημάνετε στον αναγνώστη τι θα χάσει εάν δεν αγοράσει το προϊόν σας ή τις υπηρεσίες σας. Με αυτόν τον τρόπο δίνετε περισσότερη δύναμη στο μήνυμά σας. Πολλές φορές ο φόβος της απώλειας είναι μεγαλύτερος από της απλή επιθυμία για τα οφέλη. Κάποια πολύ επιτυχημένα μηνύματα που κυκλοφορούν υπόσχονται μεγαλύτερα κέρδη, περισσότερη προστασία, μεγαλύτερη ανακούφιση ή απόλαυση, επιπλέον γεύση κτλ.

Παρότρυνση για επικοινωνία
Πολλοί άνθρωποι ντρέπονται ή διστάζουν να σας καλέσουν. Σιγουρευτείτε ότι οι αναγνώστες ξέρουν ότι είσαστε πάντα στη διάθεσή τους. Επίσης χρησιμοποιήστε μεγάλους και καθαρούς χαρακτήρες για τα στοιχεία σας. Είναι πολύ σημαντικό ο υποψήφιος πελάτης σας να μπορεί να βρει και να διαβάσει εύκολα το τηλέφωνό σας.