Φυλλάδια

Ένα φυλλάδιο είναι ένας τρόπος γνωριμίας του αντικειμένου σας σε πιθανούς πελάτες. Μπορεί να δείξει το προφίλ της επιχείρησής σας και να δώσει πληροφορίες για τις δραστηριότητές σας.

Ένα εταιρικό έντυπο για να είναι αποτελεσματικό πρέπει:

Να τραβάει την προσοχή για να το πάρει κάποιος και να το διαβάσει.
Να δίνει ουσιαστικές και σαφείς πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.
Να είναι σαφής ο τρόπος επικοινωνίας.

Ο τίτλος
Ο τίτλος του εντύπου πρέπει να κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Από αυτό εξαρτάται το αν ο αναγνώστης θα ανοίξει το έντυπο. Θα πρέπει να δίνει την αίσθηση ότι στο εσωτερικό του εντύπου θα του δοθούν απαντήσεις και λύσεις σε θέματα που τον απασχολούν.

Η εικόνα
Η αισθητική του εντύπου σας αποτελεί την πρώτη εικόνα του για να προχωρήσει ο αναγνώστης στο περιεχόμενό του. Ένα αισθητικά όμορφο και καλοστημένο έντυπο δείχνει ικανότητα και εμπνέει εμπιστοσύνη και κύρος.

Βασικά στοιχεία
Στο έντυπο θα πρέπει να υπάρχει απαραίτητα η επωνυμία ή το λογότυπου της εταιρίας, κάποιο σλόγκαν (αν υπάρχει) καθώς επίσης και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Προσθέστε εικόνες και γραφικά στοιχεία γιατί έτσι βοηθάτε τον αναγνώστη να κατανοήσει καλύτερα το αντικείμενό σας.

Αποφύγετε λεπτομέρειες
Αποφύγετε να γεμίσετε το έντυπο με πολλές πληροφορίες και στοιχεία χωρίς ιδιαίτερη σημασία. Ο αναγνώστης θα αποσυντονιστεί και θα κουραστεί. Δίνοντας του ουσιαστικές πληροφορίες έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να επικοινωνήσει μαζί σας. Εφόσον επικοινωνήσει μαζί σας θα έχετε όλο τον χρόνο να του δώσετε όλες τι επιπλέον πληροφορίες.

Η γλώσσα επικοινωνίας
Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να είναι καθημερινή και άμεση. Δεν πρόκειται να εντυπωσιαστεί κανείς με δυσνόητες λέξεις και εκφράσεις. Το καλύτερο είναι μια πιο απλή γλώσσα που θα εξηγεί στον αναγνώστη και θα τον βοηθήσει να κατανοήσει αυτό που θέλετε να του περάσετε.

Τα κίνητρα
Ένα έντυπο τέλος για να είναι επιτυχημένο θα πρέπει να περιέχει ένα ουσιαστικό κίνητρο. Κίνητρο μπορεί να αποτελέσει μια προσφορά, ένα δώρο ή ακόμα και κάποιες πολύ χρήσιμες πληροφορίες. Πολλές φορές ο κόσμος χρειάζεται ένα τέτοιο κίνητρο για να επικοινωνήσει μαζί σας.