Λογότυπο

Το λογότυπο αποτελεί την πρώτη εικόνα της εταιρίας στο κοινό και θα πρέπει να είναι καλή και με διάρκεια. Βασικός άξονας για την σχεδίαση ενός λογοτύπου είναι ποια εντύπωση θέλετε να δώσετε και τι θέλετε να αισθανθεί το κοινό βλέποντάς το.

Κατηγορίες Λογοτύπων
- ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΜΕ ΓΡΑΦΙΚΟ: είναι ένα λογότυπο που βασίζετε σε μια στιλιζαρισμένη εικόνα η οποία επεξηγεί την δραστηριότητα της επιχείρησης.
- ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ: είναι ένα λογότυπο που αναλύει την δραστηριότητα της επιχείρησης.
- ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ: είναι το λογότυπο που βασίζεται σε μία γραμματοσειρά με κάποιες αλλαγές που θα αποδείδουν το αντικείμενο της επιχείρησης.

Βασικές αρχές για την επιλογή ενός λογοτύπου
- Θα πρέπει να είναι απλό και αναγνωρίσιμο.
- Θα πρέπει να είναι ευανάγνωστο σε όποιο μέγεθος και αν τυπωθεί και με οποιοδήποτε γραφικό περιβάλλον.
- Δεν θα πρέπει να έχει πολλές λεπτομέρειες, λεπτές γραμμές και σχήματα αν δεν εξυπηρετούν κάποιο συγκεκριμένο σκοπό.
- Θα πρέπει να σταθεί μόνο του ανεξάρτητα από το γύρω γραφικό περιβάλλον.
- Θα πρέπει να μπορεί να τυπωθεί ασπρόμαυρο ή ανάγλυφο το ίδιο καλά όπως και το έγχρωμο.

Τί θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψη στην επιλογή του λογοτύπου
- Ποιο είναι το κοινό που απευθύνεστε.
- Ποιος είναι ο στόχος του.
- Που θα παρουσιαστεί.
- Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές.

Λόγοι που αξίζει να επενδύσετε σε ένα λογότυπο
- Για να κάνετε καλή πρώτη εντύπωση στον πιθανό πελάτη.
- Για να έχει η εικόνα της επιχείρησής σας διάρκεια. Δηλαδή το κοινό να αναγνωρίζει την εταιρία σας κάθε φορά που θα δει το λογότυπο σας.
- Για να διαφοροποιηθεί η εικόνα σας από τις ανταγωνιστηκές επιχειρήσεις του χώρου σας.